• 2426
  • 787 مرتبه
  • 1402/06/22 12:13:23 ب.ظ

عرضه رایگان محصولات لبنی رضوی در موکب‌های سطح مشهد ویژه روزهای پایانی صفر

عرضه رایگان محصولات لبنی رضوی در موکب‌های سطح مشهد ویژه روزهای پایانی صفر

آرش فرزادنیا در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور زائران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر در مشهد، شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران، محصولاتی همچون شیر، شیر کاکائو و شربت را به صورت رایگان در اختیار مواکب مستقر در سطح شهر قرار می‌دهد.
او گفت: در این راستا طی سه روز پایانی ماه صفر روزانه ۳۰ هزار لیوان شربت، ۸ تن شیر و یک تن شیر کاکائو از کارخانه لبنی رضوی به مواکب ارسال خواهد شد.
 

عرضه گوشت قرمز پایین‌تر از قیمت بازار
مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با اشاره به عرضه گوشت قرمز پایین‌تر از قیمت بازار به عنوان یکی دیگر از اقدامات این شرکت در دهه پایانی ماه صفر خاطرنشان کرد: این امر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و کمک به تامین نیاز مردم در این ایام صورت گرفته است.
او ادامه داد: زائران و مجاوران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه بزرگ رضوی واقع در روبروی بیمارستان رضوی و فروشگاه پروتئینی آستان قدس رضوی در ابتدای بلوار پیروزی روبروی جام عسل، محصولات دامی مورد نیاز خود را با تخفیف خریداری کنند.
فرزادنیا افزود: غرفه گوشت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در فروشگاه اتما واقع در میدان دانشجو نیز به عرضه محصولات پروتئینی رضوی اختصاص دارد