• 2427
  • 828 مرتبه
  • 1402/06/24 12:20:29 ق.ظ

پذیرش شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در بازار سرمایه تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲

پذیرش شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در بازار سرمایه تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲


به گزارش آستان نیوز، دکتر محمدعلی شیرازی مدیرعامل سازمان فرابورس ایران در بازدید از شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی، از ورود این مجموعه به بازار سرمایه استقبال کرد و گفت: تا پایان شهریور ماه امسال، مجوز پذیرش شرکت مذکور در بازار فرابورس صادر خواهد شد.
در این بازدید که از مجتمع دامپروری کنه بیست و کارخانه لبنی رضوی صورت گرفت، مدیرعامل سازمان فرابورس ایران از نزدیک با فرآیند شبکه سلامت محور این شرکت(از مزرعه تا سفره) آشنا شد و در جریان مستندات و آخرین مراحل مربوط به پذیرش شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در بازار سرمایه قرار گرفت.
 

شفافیت مالی و عملکردی
مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی نیز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سازماندهی خوب صورت‌های مالی و عملکرد شفاف این شرکت در صنعت، قرار است سهام آن در بازار سرمایه عرضه شود.
آرش فرزادنیا گفت: از یکی دو سال گذشته، تهیه مستندات و مدارک لازم و نیز مراحل ورود به بازار سرمایه در حال انجام است و هم‌اکنون شرکت در صف پذیرش قرار دارد.
او اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ورود شرکت‌های تابعه این نهاد به بازار سرمایه دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از مزایای ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه در بعد اقتصاد کلان به شمار می‌رود.
فرزادنیا ادامه داد: با ورود شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی به بازار، اشخاص حقیقی و حقوقی نیز امکان مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی این شرکت را پیدا خواهند کرد.
او تاکید کرد: در کنار این موضوع، شرکت می‌تواند با فروش بخشی از سهام خود، تامین مالی کرده و فعالیت خود را در سایر حوزه‌ها گسترش دهد.