• 2443
  • 935 مرتبه
  • 1402/10/05 01:44:16 ب.ظ

با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، عضو جدید هیات مدیره شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، عضو جدید هیات مدیره شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی منصوب شد.

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با صدور حکمی، عضو جدید هیئت مدیره شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی را منصوب کرد.
به گزارش آستان نیوز، با توجه به این‌که شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در مجمع عمومی عادی شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره انتخاب شده، با حکم دکتر سید مهدی سدیدی، عظیم رجایی به عنوان عضو جدید این شرکت منصوب شد.
در بخشی از حکم انتصاب عظیم رجایی آمده است: «انتظار است با برنامه‌ریزی منسجم و با هماهنگی سایر اعضای هیات مدیره، همسو با سیاست‌ها و تکالیف ابلاغی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، در چارچوب مفاد اساسنامه شرکت، قانون تجارت و سیاست‌ها و تکالیف بالادستی و مجمع، با بهره‌گیری از تمامی امکانات و سرمایه‌گذاری‌های به عمل آمده، در راستای تحولی بنیادین برای افزایش بهره‌وری منابع و رشد و تعالی مجموعه اقدام کنید.»

گفتنی است، رجایی پیش از این مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوده است و نیز مدیرعاملی شرکت شیر و دام بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعاملی شرکت کشت و صنعت دشت خرمدره زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.